خبرگزاری کار ایران

همزمان با افتتاح ۶ بیمارستان صحرائی؛

بیمارستان صحرایی رزمی در روستای کردکندی شهرستان چالدران افتتاح شد

بیمارستان صحرایی شهرستان چالدران به طور همزمان با 6 بیمارستان صحرائی دیگر در شمال غرب کشور و با حضور تعدادی از مسئولان و دستگاههای اجرائی در روستای کردکندی محل استقرار این بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از چالدران، محمدحسین یادگاری رئیس بیمارستان عرفیان ارومیه در این مراسم گفت: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود و در آن کلیه خدمات بهداشتی و درمانی از اول تا هفتم مهر به ساکنان این منطقه ارائه می شود.

 یادگاری افزود: در بیمارستان صحرائی چالدران پزشک متخصص و عمومی و کادر پیراپزشکی در بخش های اورژانس، اتاق عمل، آی سی یو، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه و بخشهای بستری به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد. 

وی اظهار داشت: افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات پزشکی به مردم، افزایش تحرک و بهره برداری بیمارستانهای صحرایی در شرایط خاص و تحقق شعار اقدام و عمل در تأمین بخشی از نیازهای درمانی مردم منطقه از مهمترین اهداف رزمایش بزرگ تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بیمارستان رزمی سردار سرلشکر باکری در روستای کردکندی شهرستان چالدران است.

فرمانده سپاه چالدران نیز در این مراسم با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان و نیروی زمینی سپاه گفت: این شهرستان از محرومیت خاصی رنج می برد و این فعالیت ها در زمینه خدمت به مردم ماندگار است و امیدواریم این حرکت ها بیش از پیش در منطقه روی دهد.

در پایان این مراسم فرماندار چالدران از بخش های مختلف بیمارستان صحرائی بازدید و از نزدیک در جریان امکانات آن قرار گرفت.

کد خبر : ۴۱۳۰۲۲