خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری خبرداد:

حبس 10 ساله در انتظار دارندگان انشعابات غیرمجاز در گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۰۰۷

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از حبس 10 ساله دارندگان انشعابات غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

بهنام پاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: نصب انشعابات غیر مجاز از شبکه های آب و فاضلاب طبق ماده 660 و 687 قانون مجازات اسلامی مبحث تعزیرات دارای عنوان مجرمانه بوده و به عنوان سرقت قید خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر جریمه نقدی و جبران خسارت وارده، 10 سال حبس در انتظار دارندگان انشعابات غیرمجاز خواهد بود، اظهارداشت: این پرونده ها بدون نوبت در دادگستری استان بررسی و از تاریخ تیرماه 95 این قانون اجرایی است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران در بخشی از سخنان خود هم خاطرنشان کرد: داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگرند و مالکان املاک واقع در محدوده طرح جمع آوری و دفع فاضلاب مکلف هستند ظرف مدتی که دستگاهها و شرکت های آب و فاضلاب اخطار یا اعلان می نمایند تقاضای نصب انشعاب فاضلاب ملک خود را به مرجع مربوط تسلیم و هزینه آن را پرداخت نمایند .

پاد گفت: در صورتی که مشترکین آب شهری به مشارکت در نصب انشعاب فاضلاب اقدام نکنند شرکت های آب و فاضلاب مجاز به قطع آب این گونه املاک خواهند بود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران افزود: برقراری دوباره آب موکول به درخواست نصب انشعاب فاضلاب و پرداخت هزینه آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز