خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد:

احداث بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی استان اصفهان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۴۵۵

شهردارکاشان از احداث بزرگ‌ترین کتابخانه‌عمومی استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد ناظم رضوی در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی هنری شهر در این سازمان، با اشاره به طراحی شورای شهر و شهرداری برای ایجاد سراهای محلات اظهار داشت: بخشی از فضای این سراها معطوف به حوزه کتابخوانی است که با بهره گیری از معماری اصیل کاشان عرصه های فرهنگی و هنری را نیز در بر می گیرد.

وی، گفت وگو با فعالین حوزه کتابخوانی را یادآور شد و بیان کرد: پس از اعلام آمادگی آنان تعدادی از کتابخانه‌های سرای محلات توسط این فعالان اداره و ساماندهی می شود.

شهردار کاشان با تأکید بر ظرفیت بالای این شهرستان در زمینه کتابخوانی عنوان کرد: ایجاد کتابخانه ای بزرگ یکی از نیازها و خلاهای استان است که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

ناظم رضوی با یادآوری اختصاص زمین از سوی آیت الله امامی کاشانی برای احداث کتابخانه گفت: پس از مدت‌ها توقف در تحقق این امر که به واسطه عدم تخصیص اعتبارات بود روند عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

وی در مورد بودجه مورد نیاز احداث این پروژه گفت: بخشی از اعتبارات توسط شهرداری و بخشی دیگر از محل کمک به کتابخانه ها  تأمین می شود.

شهردار کاشان این کتابخانه را بزرگ ترین کتابخانه عمومی استان اصفهان دانست و افزود: مجاورت با مسجد و بازار و بهره‌مندی از معماری‌اصیل و اسلامی و همچنین موقعیت مناسب در مرکز شهر امتیازاتی است که می تواند این مکان را به محل مراجعه مردم و پژوهشگران مبدل سازد.

ناظم رضوی همچنین از ارائه خدمات کتابخوانی در ایستگاه‌های اتوبوس، پایانه‌های مسافربری اتوبوس، فرودگاه و...در شهرستان ویژه علاقه مندان به امر مطالعه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز