خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تاکید شد:

تکذیب شایعه به قتل رسیدن سرباز ضارب در حادثه یاسوج

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۸۷۳

به دنبال انتشار شایعات اخیر پیرامون کشته شدن سرباز ضارب در کانون اصلاح و تربیت یاسوج یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر از خودکشی سرباز مذکور خبر داد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، با رد شایعه‌ کشته شدن ضارب 3 سرباز کشته شده در کانون اصلاح و تربیت یاسوج به دست افسر نگهبان وقت اظهار داشت: این شایعه کذب بوده و ما آن را تایید نمی‌کنیم.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: از نزدیک جسد ضارب را دیده و یقین دارم چنین شایعه‌ای کذب است.

وی اظهار داشت: ضارب بنا به گفته سربازان کانون وقتی که سربازان را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند اسلحه را در زیر چانه قرار داده اما از شلیک در زیر چانه منصرف می‌شود.

این مسئول کانون اصلاح و تربیت افزود:  ضارب سپس اسلحه را کنار گوش خود قرار داده و شلیک می‌کند که در دم کشته می‌شود.

وی اسلحه شلیک کننده ضارب به خود و سایر سربازان کشته شده را کلاشینکف عنوان و خاطرنشان می‌کند که هم اکنون تحقیقات برای علت این فاجعه از سوی دستگاه‌های مرتبط در حال پیگیری است.

وی افزود:  اجساد سربازان کشته شده هم اکنون در پزشکی قانونی یاسوج بوده و ما منتظر نظر نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم.

وی تاکید کرد: هنوز هیچ علتی برای این اقدام ضارب مشخص نشده و فقط حدس و گمان‌هایی مبنی بر نداشتن تعادل روحی این ضارب در میان مردم رواج پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: نظر نهایی علت این حادثه بعد از مشخص شدن آن قطعا اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز