خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

کاهش غرق شدگان دریا در سواحل تالش نسبت به سال گذشته

فرماندار تالش گفت: در سال جاری 28 نفر توسط نجات غریقان این شهرستان از خطر مرگ نجات پیدا کردند که این آمار نشان از حضور مستمر اعضای فعال حلال احمر و نجات غریقان است.

به گزارش ایلنا از تالش، علی فتح الهی ظهر امروز در جلسه سازماندهی سواحل که با حضور عضو هیات بازرسی ونظارت بر سواحل کشور درسالن فرمانداری تالش برگزار شد اظهار کرد: تالش از مواهب الهی خوبی برخوردار است که باعث میشود برای نسل های آینده شرایط بهتری فراهم شود.

فرماندار تالش با بیان اینکه توسعه هرکشور یقینا برمبنای انسان محوری است، تصریح کرد: هرکاری که انجام شده و هر فضایی که ایجاد شود، قطعا محوریت و نقش انسان از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است.

وی اذعان داشت: همه مسئولان کشور مرهون خون شهدا و رشادت های آنان هستند.

فتح الهی با اشاره به اینکه مسئولین باید مسئولیت های خود را درست انجام دهند،خاطرنشان کرد: باید فضایی ایجادکنیم که وقتی مسافران وارد گیلان سرسبز می شوند خاطرات زیبایی را به یادگار داشته باشند.

وی با بیان اینکه تالش یک سوم از سواحل استان گیلان را دارا است، افزود: این شهرستان دارای هفت طرح ساحلی بوده که به کمک دولت تدبیر و امید سه طرح آن با تمام امکانات تحقق پیدا کرد.

فتح الهی از ایجاد نانوایی در سواحل گیسوم از شهرستان تالش خبر داد و گفت: ایجاد امکانات مذکور برای راحتی حال مسافرین انجام پذیرفت.

فرماندار تالش با بیان اینکه در سال گذشته سه نفر غرق شده در سواحل داشته ایم، اظهار کرد: امسال توانستیم تعداد غرق شدگان را به دو نفر کاهش دهیم.

فتح الهی تصریح کرد: در سال جاری 28 نفر توسط نجات غریقان این شهرستان از خطر مرگ نجات پیدا کردند که این آمار نشان از حضور مستمر اعضای فعال حلال احمر و نجات غریقان است.

وی با اشاره به اینکه تالش دارای آثار باستانی و سواحل و مراتع کم نظیری است،گفت: می طلبد شهرستان مذکور امکانات بیشتری را در اختیار گردشگران قرار دهد و برای ایجاد چنین فضایی دولت باید توجه بیشتری به تالش بزرگ داشته باشد.

وی با توجه به اینکه5 قوم و 2 مذهب مختلف در تالش زندگی می‌کنند، بیان کرد: ایجاد کارهای فرهنگی در این منطقه قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار تالش در پایان اظهار کرد: حضور گسترده مسولین تالش در این جلسه نشان از همیاری و همکاری آنان با یکدیگر دارد.

کد خبر : ۴۱۱۲۸۱