خبرگزاری کار ایران

فرماندار ری در دیدار مدیرکل ارشاد تهران:

فرمانداری حامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است

مدیر کل ارشاد تهران در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان‌ری، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی این شهرستان را لازمه توسعه و تقویت فرهنگ‌عمومی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «برزین ضرغامی» در این دیدار  که سید محمد موسوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز حضور داشت، افزود: شهرستان ری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران است و باید از این فرصت به نحو شایسته‌ای در راستای ارتقا و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهره برد.

وی افزود: عدالت فرهنگی و هنری ایجاب می‌کند که فضا و فعالیت‌ها به میزان عادلانه‌ای در تمامی بخش‌های شهرستان ری توزیع شود و این امر با همکاری نهادهای مربوطه محقق می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌تهران با تاکید بر برگزاری و تقویت شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد قانونی و موثر، نقش ارزنده‌ای در هماهنگی و همکاری بین سازمان‌ها دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات را رصد و مرتفع می‌کند.

«هدایت‌الله جمالی‌پور» معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان‌ری نیز در این دیدار گفت: فرهنگ زیربنای توسعه است و تاثر فرهنگ و هنر  در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مجموعه فرمانداری حامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است و توسعه فعالیت و همکاری‌ها در دستور کار خواهد بود.

کد خبر : ۴۱۰۵۳۷