خبرگزاری کار ایران

مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی:

در تلاش هستیم هلدینگ تعاونی های استان آذربایجان غربی را تشکیل دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۳۸

مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی گفت: افزون بر ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی آذربایجان‌غربی از تسهیلات، خدمات و مشاوره‌های مالی و اقتصادی این بانک برخوردار شدند.

به گزارش ایلنا از ارومیه،مهدی تقوی امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته تعاون، با بیان اینکه بانک توسعه تعاون بانکی تماما دولتی است، اظهار داشت: این بانک در سال ۸۸ به جهت حمایت از بخش تعاون، کمک به بنگاه‌های اقتصادی موجود و کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی تاسیس شده و برای عموم مردم ارئه خدمات می‌کند.

تقوی  خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات تعاونی ها در سطح استان دنبال ارائه طرحی به مجلس هستیم که طی آن تعاونی ها در قالب هلدینگ های بزرگ قرار گرفته و نسبت به فعالیت در حوزه های اقتصادی خودشان بپردازند؛ این طرح  از طریق قاضی پور نماینده مردم ارومیه و رئیس اداره کل تعاون استان پیگیری می شود.

 مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی از رشد ۶۰ درصدی بخش مصارف در حوزه خدمات، صنعت و معدن و بازرگانی خبر داد و تصریح کرد: در بخش خدمات ۳۷ درصد، کشاورزی ۳۳ درصد، صنعت ۱۳ درصد، بازرگانی ۱۶ درصد و بخش مسکن و ساختمان یک درصد تخصیص اعتبار شده است. هم‌اکنون با عنایت به سپرده‌های مشتریان موفق به اخذ مجوز برای راه‌اندازی صندوق توسعه تعاون برای ارائه تسهیلات چهار درصدی برای مشتریان شده است.

این مسئول ادامه داد: از جمله شاخص های برتر بانک توسعه و تعاون آذربایجان غربی شاخص های سود دهی و جذب وصول مطالبات هستند و طرح امید را داریم و اجرای آن از ابتدای شهریور ماه سالجاری تا(۱۵ مهر ) خواهد بود و با اجرای این طرح ۶ درصد از وجه التزام و جرایم تاخیر مشتریان مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

تقوی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون تفاهم‌نامه‌های بسیاری با سازمان‌های مختلف منعقد کرده و به آنان تسهیلات ارائه می‌دهد گفت: این بانک دارای ۱۳ شعبه، یک باجه شبانه روزی و ۲۴ دستگاه عابر بانک بوده و به زودی شعبه دیگری مزین به نام شهید باکری نیز در ارومیه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز