خبرگزاری کار ایران

در مسابقات لیگ دوومیدانی بانوان رقم خورد؛

جابجایی رکورد پرتاب چکش کشور توسط بانوی آذربایجانی غربی

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۶۹

پرتابگر بانوی استان آذربایجان غربی رکورد کشور را در ماده پرتاب چکش جابجا کرد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی، مرحله سوم مسابقات دوو میدانی قهرمانی بانوان باشگاه های کشور، با حضور 106 ورزشکار در قالب 11 تیم باشگاهی و استانی با حمایت مالی شرکت آسان پرداخت از صبح پنجشنبه 18 شهریور ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در جریان برگزاری این رقابت ها در نخستین روز، پریناز ابراهیمی پرتابگر شایسته استان آذربایجان غربی از باشگاه دانشگاه آزاد تهران موفق شد در پرتاب چکش با ثبت رکورد 50.12 متر قهرمان شود و رکورد ملی و باشگاهی این رشته را جابجا کند.

این رکورد پس از اخذ تست دوپینگ از این ورزشکار و تایید آن از سوی کمیته ضد دوپینگ، به عنوان رکورد ملی و باشگاهی ایران به ثبت خواهد رسید.
 
همچنین در همین رشته، لیلا کوهکن از تیم مقاومت با رکورد 47.24 متر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و امینه کشیری از همین تیم با ثبت رکورد 46.70 متر در جایگاه سوم ایستاد.
 
لازم به یادآوری است، این دوره از مسابقات در دو نوبت صبح و عصر طی روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 شهریورماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز