خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان شهروندان جهانی:

چرخ توسعه بر مبنای محیط زیست و احیای میراث فرهنگی می‌چرخد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۶۵۰

رئیس سازمان شهروندان جهانی گفت: چرخ توسعه بر مبنای محیط زیست و حفظ و احیای میراث فرهنگی می چرخد.

به گزارش ایلنا، پروفسور یانگ هوون کواک در دیدار با مدیران شهری کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: چرخ توسعه بر مبنای حفظ محیط زیست و میراث گذشته می چرخد.

وی با بیان اینکه در همه جای دنیا از محیط زیست صحبت می شود در حالی که کمتر از حفظ میراث و فرهنگ گذشته سخن به میان می آید، تصریح کرد: من به عنوان رئیس مجمع شهروندان راه ابریشم بیش از سه دهه با تمام وجود به همه شهرداران گفته ام که میراث گذشته شهرتان را حفظ و احیا کنید چرا که چرخ توسعه بر مبنای محیط زیست و حفظ و احیای میراث فرهنگی می چرخد.   

رئیس سازمان شهروندان جهانی ادامه داد: شهرهای تاریخی مثل کاشان باید محصولات خود را به صورت جهانی و محلی ارائه کنند در حالی که غربی ها فقط به جهانی سازی فکر می کنند از این رو نسل‌های بعدی به اجداد خود افتخار خواهند کرد.

کواک افزود: مدیریت شهری به معنای حکمرانی نیست بلکه خدمتگزاری به شهروندان است و باید دیدگاه آن به شهروندان از نوع نگاه افقی باشد.

رئیس مجمع شهرداران راه ابریشم تاکید کرد: انسان به دنبال تمدن جدید است و اکنون اوجی از تمدن انسانیت را می‌بینیم اما به این وجود جهان مشتاق و تشنه حکمت شرقی است و هوش و خرد و عقلانیت را در این تمدن را جستجو می کند و ایران باید کاری کند که این تمدن را به دنیا معرفی کند.

گفتنی است، رئیس سازمان شهروندان جهانی  شب گذشته به همراه مدیران شهری کاشان و آران و بیدگل از جاذبه های معنوی و طبیعی آران و بیدگل بازدید کرد.

پروفسور یانگ هوون کواک در ابتدای این بازدید با حضور در آستان مقدس هلال ابن علی (ع)ضمن ادای احترام به این امام زاده تحت تاثیر معماری زیبا و متقارن این بنای معنوی قرار گرفت و سپس با حضور در مجتمع رفاهی تفریحی شب های کویراز نزدیک با جاذبه های بکر کویر مرکزی ایران آشنا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز