خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

رشد و تعالی انسان‌ها در مشارکت برای توسعه ایجاد می‌شود

واعظ مهدوی در همایش خیرین مدرسه‌ساز سواحل مکران اظهار داشت: زمانی رسیده که باید توسعه و نگرشی متفاوت حکمفرما باشد.

به گزارش ایلنا، معاون‌فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در همایش خیرین مدرسه‌ساز سواحل مکران در چابهار اظهار داشت: دانش و توسعه پایدار یک راهکار و مسیری جدید و متفاوت در جوامع امروزی است و یقینا کسانی موفق خواهند بود که به مفاهیم لازم برای توسعه دست پیداکرده باشند.

واعظ مهدوی گفت: مشارکت‌های صورت گرفته نشانه فکر عمومی و جمع توسعه‌گرایی است که زمینه پیشرفت را برای جامعه تامین خواهند کرد.

وی خطاب به خیرین نواندیش بیان داشت: شما خیرین عزیز متعهد بودید و احساس مشارکت عمومی در شما ایجاد شد که در این راه گام گذاشتید که در حقیقت کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: ما به تعهدهای مالی خود تا آخرین ریال از طرف دولت  پایبند خواهیم بود و با پیگیری‌های استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان به صورت خاص به این استان تعلق گرفته و به نظر می‌رسد هنوز این مبلغ کافی نیست

واعظ مهدوی گفت: بنیاد مستضعفان هزار کلاس درس ساخته که ۲۵۰ کلاس مربوط به این استان بوده که اینها همه نشانه توجه خاص دولت به این استان است.

وی از تدوین برنامه عمل به منظور رفع نیازهای فضای آموزشی تا دو سال آینده خبر داد و افزود: امیدواریم در آینده یک ردیف بودجه به عنوان جبران کمبودهای فضای آموزشی مکران اضافه شود.

کد خبر : ۴۰۸۶۴۹