خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعویق شش‌ماهه حقوق هزار کارگر سدچم شیر گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۶۵۵

مدیر اجرایی کارفرمای شرکت توسعه آب و نیروی ایران از کمی اعتبارات برای ادامه کار در این سد اظهار نگرانی کرد و از پرداخت نشدن حقوق هزار کارگر در سدچم شیر این شهرستان در شش ماهه گذشته خبر داد.

محمدرضا فاضل درگفت‌وگو با ایلنا گفت:متاسفانه وضعیت کنونی اعتبارات در حوزه‌های مختلف شرایط خوبی ندارد و شش‌ماه است که نتوانسته‌ایم حقوق و مزایای‌امسال هزار کارگر سدچم شیر این شهرستان را پرداخت کنیم.

وی اعتبار مورد نیاز برای حقوق، مزایا و پرداخت بیمه و مالیات حقوق این تعداد کارگر در هر ماه را 75 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: حدود 450 میلیارد ریال اکنون برای پرداخت معوقات شش ماه گذشته این کارگران نیاز داریم.

مدیراجرایی‌کارفرمای شرکت توسعه آب و نیروی‌ایران افزود: برخی‌هزینه‌ها هم مانند تملک و هزینه‌های جاری کارفرمایی و مهندسان مشاور و طراحان را از منابع داخلی پرداخت می‌کنیم که اعتبارات در این حوزه نیز ناچیز و با مشکلات متعددی روبرو هستیم.

فاضل، اعتبار مورد نیاز درحوزه تملک را 250 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: از محل فاینانس خارجی هم امکان پرداخت حقوق و مزایای کارگران سدچم شیر وجود دارد.

وی گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز در اختیار ما گذاشته نشود بدون شک شاهد نیمه فعال شدن پروژه سدچم شیر گچساران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فعالیت عمرانی پروژه سدچم شیر گچساران از سال 91 شروع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز