خبرگزاری کار ایران

کوچ قهرمانی دیگر از کشور؛

قهرمان موی‌تای ایران تابعیت کشور آذربایجان را پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۱۶۳

بهرام رجب زاده موی تای کار قهرمان جهان، بعد از طی مراحل قانون به عضویت تیم ملی کشور آذربایجان در آمد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در آذربایجان‌غربی، چند سال قبل بود که فرنگی‌کاران ایران بنابر دلایلی که عمده آن به ادعای خودشان مشکلات مالی بود بار سفر به باکو بستند تا در مسابقات جهانی و المپیک برای جمهوری آذربایجان کشتی بگیرند.

هرچند این مسئله برای علاقمندان به ورزش ناراحت‌کننده بود که قهرمانان خود را در کشور دیگری ببیند، اما کشتی گیران برای خودشان دلایلی داشتند.

آنها معتقد بودند همیشه جوان نیستند و نمی‌توانند ورزش حرفه‌ای را برای سال‌های متمادی دنبال کنند و می‌بایست به فکر تامین زندگی و آینده خود باشند.

حالا نوبت به رزمی کارا ارومیه‌ای رسیده که راهی کشوری دیگر شود. هرچند هنوز اظهارنظری از وی شنیده نشده است اما بدون تردید پول و پشت خط ماندن مسائلی است که هم برای ترک وطن عنوان خواهد شد.

بهرام رجب زاده موی تای کار قهرمان جهان نیز همچون تکواندو کاران کشورمان که تابعیت جمهوری آذربایجان را پذیرفته بودند، بعد از طی مراحل قانون به عضویت تیم ملی کشور آذربایجان درآمد.

بهرام رجب زاده رزمی کار خوش استیل آذربایجان غربی در تیم ملی که 12 تیرماه عازم مسابقات جهانی کیک بوکسینگ یونان شد.
 
وی در این مسابقات توانست با غلبه بر حریفان خود مدال طلای این دوره از مسابقات  در وزن منفی 86  کیلوگرم  را از آن خود کند. رجب‌زاده همچنین عنوان فنی‌ترین فایتر این دوره از مسابقات را با غلبه بر حریف خود در زمان 15 ثانیه آنهم در فینال به نام خود ثبت کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز