خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح طرح‌های صنعتی؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان البرز شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۶۵۵

وزیر صنعت، معدن وتجارت، برای بهره برداری از 26 طرح بزرگ تولیدی و صنعتی صبح امروز وارد استان البرز شد.

به گزارش‌ایلنا در البرز، عمده این طرح‌ها در شهرستان‌های کرج، اشتهارد و نظرآباد است که به طور همزمان با حضور نعمت زاده و معاونین وی افتتاح می‌شود.

از مجموع طرح‌های قابل افتتاح 6 طرح مربوط به شهرستان اشتهارد با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و 895 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای 560 نفر است.

همچنین دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی بهارستان شامل شرکت پرتو فرازان آویژه و طرح توسعه شرکت هوایار از جمله طرح هایی است که با اعتبار یک هزار و 285 میلیارد ریال و اشتغال 507 نفر در شهرستان کرج به بهره برداری می رسد.

بازدید از پروژه شهرک دارویی برکت و افتتاح طرح آبرسانی این شهرک و همچنین رونمایی از چند محصول شرکت رشد صنعتی نیرو و چندین طرح دیگر از برنامه‌های افتتاح وزیر صنعت و معاونین او  در شهرستان ساوجبلاغ است.

افتتاح طرح های شرکت پارس فولادجم سما"دنیلی"، کورش و بی ای تی پارس در شهرستان اشتهارد از مهمترین طرح هایی است که قرار است با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت افتتاح شود.

چهارطرح درشهرستان نظرآباد، فروکتوز ناب ، کاغذ اندیشی ماندگار، شرکت ملزومات برق و فارمد با سرمایه گذاری سه هزارو 12میلیاردریال و ایجاد اشتغال برای 575نفر به بهره برداری می رسد.

دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرج و نشست با فعالان اقتصادی ازدیگر برنامه های وزیرصنعت در البرز خواهد بود.

همچنین نعمت زاده قرار است بعد از افتتاح طرح‌های صنعتی البرز در جلسه شورای اداری این استان شرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز