خبرگزاری کار ایران

بخشدار خبر داد:

انبارهای کهریزک، شناسنامه‌دار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۱۶

بخشدار کهریزک در جلسه شورای اداری کهریزک گفت: حدود 800 انبار در کهریزک وجود دارد که بعضا بارانداز کالاهای قاچاق و غیرمجاز هستند و باید این روند کنترل شود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی، امام‌جمعه بخش کهریزک، محسن علیجانی زمانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و هادی تمهیدی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد، سید ناصر موسوی با بیان اینکه برای کنترل قاچاق کالا و مقابله با برخی تخلفات از قبیل کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف تعامل خوبی با دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی داریم، افزود: تلاش می‌کنیم تا کهریزک روند توسعه را سریع و مطلوب طی کند و خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

موسوی با بیان اینکه کهریزک یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های استان تهران است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان استان است، مهاجرت‌های بی‌رویه که مشکلات و هزینه‌های مازاد ایجاد کرده‌اند، مشکلات زیست محیطی، کمبود فضای آموزشی و مدرسه و واحدهای غیرمجاز که فعالیت غیر قانونی دارند را از جمله مشکلات کهریزک ذکر کرد.

وی وجود پالایشگاه تهران، وجود مراکز آموزش نظامی ارتش و نیروی انتظامی و پادگان ها و گذر خطوط اصلی نفت و گاز از بخش کهریزک را از عوامل حساس بودن این منطقه ذکر کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز