خبرگزاری کار ایران

با هدف اشتغال‌زایی و رفع مشکلات محیط زیست صورت گرفت؛

افتتاح مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی با حضور خانم ابتکار

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۱۰

مرکز بازدیدکنندگان تالاب انزلی ، پروژه مشترک ایران و ژاپن ، با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد .

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم گفت: مایه خوشبختی است که در هفته دولت در استان گیلان شاهد موفقیت ها و دستاوردهای خوب هستیم و از همه فعالان این عرصه چه بخش خصوصی و چه دولتی تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند تا شعار امسال را محقق کنند.

خانم ابتکار افزود : برگزاری جشنواره لاله‌های تالابی با انتخاب نماد لاله ، کار بسیار زیبا و بزرگی بود زیرا وجود لاله در تالاب نشان دهنده سلامت تالاب است .

وی گفت : محیط زیست گیلان محیط زیست ارزشمند و شکننده ای است که اگر به درستی از آن استفاده شود می تواند سرمایه عظیمی برای گیلانی‌ها باشد .

معاون رئیس جمهور افزود : طرح هایی که در استان اجرا می‌شود کمترین آلودگی را برای محیط زیست داشته باشد تا در کنار ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی محیط زیست نیز حفظ شود.

خانم ابتکار بر گردشگری پایدار در حوزه محیط زیست و طبیعت گردی با اولویت حفظ طبیعت و منابع زیست - محیطی تاکید کرد .

طرح مطالعاتی تالاب انزلی از سال ها پیش با همکاری گروهی از متخصصان ژاپنی با عنوان "جایکا" آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز