خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

پایگاه فوریت های پزشکی روستای تهم در زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۸۶

همزمان با سومین روز از هفته دولت، پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای تهم شهرستان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا بیگلری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان همزمان با سوم روز هفته دولت در مراسم افتتاح پایگاه فوریت های پزشکی روستای شهرستان تهم، گفت: طی هفته دولت امسال، از ۱۰ پایگاه فوریت های پزشکی در این استان بهره برداری می شود.

علیرضا بیگلری، تصریح کرد: با بهره برداری از این پایگاه ها تعداد مراکز فوریت های پزشکی استان زنجان از ۳۸ مرکز به ۴۸ مرکز فعال افزایش می یابد.

وی ادامه داد: وضعیت اورژانس ها و فوریت های پزشکی این استان طی سال های اخیر به ویژه در دولت تدبیر و امید به لحاظ کمی و کیفی افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از همکاران فعال در این حوزه انتظار داریم در عملکردها و تصمیم گیری های خود منطقی تر عمل کنند.

بیگلری با تاکید بر نگهداری از اموال دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: باید در ماموریت ها حداکثر تکریم را با مردم داشته باشیم.

گفتنی است همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۳۱ آمبولانس به تعداد آمبولانس های استان زنجان اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز