خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حوزه استانداری زنجان خبرداد:

اسدالله درویش امیری سکاندار استانداری زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۹۴

مدیرکل حوزه استانداری زنجان گفت: با تصویب هیات دولت، اسدالله درویش امیری سکان هدایت استاندار ی زنجان را در دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالرضا شهبازی مدیرکل حوزه استانداری زنجان امروز با اعلام این خبر ، گفت: پس از معرفی درویش امیری از سوی وزارت کشور به هیات دولت، وی مورد تایید و تصویب اعضا قرار گرفت و سکانداری استانداری زنجان را در دست گرفت.

 شهبازی اضافه کرد: مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان طی هفته جاری حسب اعلام وزارت کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است اسدالله درویش‌امیری پیش از این عضو شورای فرماندهی و قائم مقام سپاه پاسداران شهرستان­‌های غرب مازندران، فرماندار نوشهر، سرپرست فرمانداری لنگرود، فرماندار لنگرود، سرپرست شهرداری لنگرود، فرماندار بندر انزلی، مشاور استاندار گیلان، فرماندار سمنان، معاون برنامه­‌ریزی و اداری مالی استانداری مرکزی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، قائم­ مقام مدیر عامل در مجتمع صنعتی آلومینیوم، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و عضو هیات مدیره و معاون مالی و اداری سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران را در کارنامه خدمات خود  دارد.

لازم به ذکر است اسد الله درویش امیری، پیش از استانداری زنجان، معاونت حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز