خبرگزاری کار ایران

سیداحمد صفوی خبرداد:

حمایت و بهسازی 169 مکان مذهبی در منطقه 20

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۹۹

شهردار منطقه 20 همزمان با روز جهانی مساجد از اجرای طرح حمایت، تجهیز و بهسازی برای بیش از 160 مکان مذهبی این منطقه جنوبی خبرداد.

سیداحمد صفوی با بیان این مطلب به ایلنا گفت: حمایت و رسیدگی به امامزاده‌ها، مساجد، حسینه‌ها و حوزه‌های علمیه از اولویت‌های مهم مدیریت شهری در سال‌های اخیر بوده که در این راستا حمایت، تجهیز و بهسازی 169 مکان مذهبی این منطقه جنوبی در دستور کار سال 95 قرار دارد.

صفوی با اشاره به اینکه تامین شرایط رفاهی و عمومی اماکن مذهبی موجب جلب حضور و مشارکت اقشار مختلف به خصوص قشر جوان می‌شود، افزود: علاوه بر رفع نیازهای عمرانی و تجهیزی مساجد، دنبال رویکرد مسجد محوری مدیریت شهری تهران، سالیانه بیش از صدها فعالیت اجتماعی و فرهنگی نیز با محوریت مساجد در سطح محلات 20 گانه به اجرا در می‌آید.     

وی به اجرای فعالیت‌های جاری مدیریت‌شهری در محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز اشاره کرد و گفت: طرح حمایت از اماکن مذهبی برای 16 مسجد روستاهای غنی‌آباد، زمان‌آباد، اسلام‌آباد، محمودآباد، عباس‌آباد علاقه‌مند، قاسم‌آباد، کریم‌آباد، گل‌تپه کبیر، طالب‌آباد، قلعه‌نو، چال‌طرخان، قمی‌آباد، مقیم‌آباد، نجم‌آباد نیز به اجرا در آمده و تا پایان سال نیازهای عمرانی مساجد این روستاها نیز مرتفع خواهد شد.

شهردارمنطقه20 در پایان یادآور شد: با توجه به موقعیت زیارتی منطقه20، اماکن‌مذهبی و به ویژه امامزاده‌های این منطقه مورد استقبال گسترده شهروندان از نقاط مختلف کشور هستند که به منظور تامین رفاه عمومی برای نمازگزاران و زائران، طرح حمایت از امکان‌مذهبی با اولویت از سوی مدیران‌شهری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز