خبرگزاری کار ایران

فرماندار نقده در گفت وگو با ایلنا:

محدودیت های بودجه باعث ایجاد مشکلاتی شده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۲۲۰

فرماندار نقده گفت: در هفته دولت 20 پروژه و طرح افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار 68 میلیارد تومان در شهرستان خواهیم داشت .

مرتضی فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نقده ضمن اشاره به برخی مسائل حاکم بر شهر، برخی از برنامه ها و طرح های هفته دولت در نقده را ذکر کرد.

فرامرزی گفت: متاسفانه محدودیت های بودجه در سالهای اخیر باعث ایجاد مشکلاتی شده است ولی با توجه به عزم راسخ مسئولان خوشبختانه تاثیر چندانی نداشته است.

وی گفت: هدف و برنامه اصلی دولت تدبیر و امید خدمت رسانی حداکثری به مردم با اتخاذ تدابیر هوشمندانه است و مسئولان شهرستان در سال گذشته با خلاقیت و مدیریت خوب توانستند با وجود محدودیت ها عملکرد قابل قبول از خود به نماش گذارند و امسال نیز در هفته دولت 6 پروژه عمرانی با اعتبار 31 میلیارد تومان و 2 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 12 میلیارد تومان و 12 طرح خدماتی ، صنعتی و کشاورزی با اعتبار 25 میلیارد تومان جمعا 68 میلیارد تومان از محل ماده 180 و 2 درصد نفت و گاز برای افتتاح و کلنگ زنی خواهیم داشت .

تصفیه خانه مدرن فاضلاب نقده با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا با اعتبار 30 میلیارد تومان که از سال 74 مراحل عملیاتی آن شروع شده بود و بیش از 42 درصد اعتبار آن در زمان دولت تدبیر و امید تامین شده است در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز