خبرگزاری کار ایران

نماینده میاندوآب در مجلس مطرح کرد:

عزم جدی وزیر راه برای اتمام جاده سرچم تا پایان سال 96

نماینده میاندوآب، شاهین دژ وتکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر راه و شهرسازی به میاندوآب، سفر متفاوتی بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب، بعد از خاتمه سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان میاندوآب و بازدید از پروژه های راه‌سازی درحال اجرای منطقه، جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب شاهین دژ وتکاب درگفت گو با خبرنگاران به تشریح ماحصل این سفر پرداخت و با تقدیر از دقت نظر وزیر راه وشهرسازی نسبت به پروژه‌های مدنظر در حوزه انتخابیه‌اش،گفت: این سفر متفاوت با سفرهای دیگر دولت بود و ان شاء الله منتج به نتایج بسیار مفیدی خواهد شد.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: افزود: در حضور آقای استاندار، جناب آقای هاشمی، فرماندار عزیز در مسیر بازدید از پروژه ها،تمامی اطلاعات این طرح ها گفته شد و مقر شد 2-3جلسه دیگری هم با ایشان و معاونین در تهران داشته باشیم.

محبی نیا با اشاره به اهمیت جاده سرچم، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی تصمیم جدی گرفتند تا پروژه میاندوآب-میانه(جاده سرچم) تا پایان سال 96 به اتمام برسد و دستورات بسیار مهمی را در این زمینه صادر کردند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جاده میاندوآب به شاهین دژ افزود: برای جاده میاندوآب –شاهین دژ وتکاب نیاز به یک تصمیم اورژانسی است تا بصورت جدی در این زمینه اقداماتی صورت پذیرد و وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات لازم را صادر کرد.

محبی نیا در رابطه با ساماندهی زرینه رود نیز گفت: در مورد ساماندهی زرینه رود، شهردار بسیار پیگیر موضوع بودند و وزیر نیز بازدید میدانی داشتند و دستورات موکدی هم به معاونین دادند و قرار شد در این رابطه نیز جلسه ای در وزارت راه و شهرسازی با حضور مسئولان مرتبط شهرستانی و وزارتی داشته باشیم و این طرح مهم را اجرایی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم همچنین از پیگیری پروژه راه آهن میاندوآب-مهاباد تهران و نوسازی ناوگان این مسیر خبر داد و افزود: استاندار در این زمینه قبول مسئولیت کردند که پیگیری‌های لازم رو داشته و دستورات لازم و مساعدت های مورد نیاز را عنایت کنند.

محبی نیا با اشاره به اهمیت اتمام راه‌های درون شهرستانی میاندوآب به چهار برج و میاندوآب به تپه رش نیز از تخصیص 4 میلیارد ریال و قیر رایگان برای تکمیل آنها خبر داد و اخذ دستورات لازم برای اتمام هر چه سریع تر چهاربانده شدن جاده میاندوآب –مهاباد –ارومیه از وزیر را جزو مهمترین دستاوردهای سفر چند ساعته عباس آخوندی به این شهرستان عنوان کرد.

کد خبر : ۴۰۲۰۹۸