خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

نیروگاه‌های زنجان در دو سال آینده وارد مدار تولید خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۰۳۷

استاندار زنجان گفت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 194 طرح در حوزه عمرانی با مبلغ 2 هزار و 558 میلیارد ریال اعتبار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد بهبودی و بالا رفتن شاخص‌های مختلف استان بویژه در بخش فرهنگی، اجتماعی  و اقتصادی در استان بودیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در بخش اقتصادی دارای ارتقاء قابل‌قبول به همت صنعت‌گران استان بودیم، افزود: ما در اکثر زمینه‌ها شاهد ارتقاء در استان بودیم که در مقایسه با سطح کشوری دارای اقدامات مطلوب بودیم. همچنین با مشارکت و همراهی مردم شاهد اقدامات اساسی در سطح کشور و استان بودیم.

انصاری با اشاره به ایجاد آرامش در فضای کشور و استان، تصریح کرد: شاهد ثبات نرخ ارز و تورم بر خلاف 2 ساله اول استقرار دولت در کشور بودیم.

وی موفقیت دولت را حائز اهمیت برشمرد و گفت: محدودیت‌های مالی در دولت و محدویت‌های منابع مالی در سیستم بانکی وجود داشت.

استاندار زنجان، طرح‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری را 31 مورد با 8 هزار و 210 میلیارد ریال در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری بیان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها با اشتغال‌زایی یک هزار و 115 نفر خواهد بود.

وی همچنین از جمله پروژه‌های بزرگ اجرایی را آغاز عمیلیات‌اجرایی نیروگاه‌زنجان با 12 هزار میلیارد اعتبار عنوان کرد و گفت: در مجموع حدود 20 هزار میلیارد ریال طرح‌های اقتصادی و 12 هزار میلیارد ریال عملیات‌اجرایی خواهیم داشت.

انصاری یکی از مطالبات عمده مردم زنجان را گسترش خطوط ریلی خواند و اظهارداشت: 370 میلیون تومان در این زمینه هزینه خواهد شد.

وی درباره اجرای عملیات نیروگاه‌های زنجان نیز گفت: نیروگاه‌های زنجان در دو سال آینده وارد مدار تولید خواهند شد که از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز