خبرگزاری کار ایران

با استقرار سامانه‌ای ناپایدار رخ داد؛

ممنوعیت شنا در سواحل مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۶۶

با تقویت جریانات شمالی و استقرار سامانه ای ناپایدار دیروز و امروز در استان مازندران، شنا در آب های ساحلی این استان امروز ممنوع است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی این استان درباره استقرار سامانه ناپایدار و افزایش وزش باد از بعداز ظهر امروز در مازندران از مردم و مسافران خواست از شنا ، فعالیت های تفریحی و صید و صیادی در سواحل دریای خزر خودداری کنند.

علی اصغر احمدی همچنین از مسئولان بنادر و نیروهای امدادی و خدماتی خواسته است در آماده باش کامل باشند.

اداره کل هواشناسی مازندران دیروز پیش‌بینی کرده است با تقویت جریانات شمالی و استقرار سامانه‌ای ناپایدار دیروز و امروز در این استان؛ دریا مواج  شود و این ناپایداری ها با افزایش ابر، وزش باد ، کاهش 4 تا 5 درجه ای دما و بارش پراکنده بویژه در غرب استان همراه باشد.

بر این اساس سرعت وزش باد در مناطق دور از ساحل تا 20 متر بر ثانیه و برای نزدیک ساحل تا 15 متر بر ثانیه و ارتفاع موج ها نیز در مناطق دور 2 و نیم و نزدیک ساحل 2 متر  پیش بینی شده است.  

با خروج این سامانه صبح  فردا، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و دما نیز به تدریج افزایش خواهد یافت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز