خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد:

بوفه‌داران مدارس در کهگیلویه و بویراحمد سلامت دانش‌آموزان را تهدید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۸۸

عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل صنایع غذایی کوبودنا تاکید کرد که بوفه‌داران مدارس در این استان تهدیدی برای سلامت دانش آموزان و حتی مهدهای کودک هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بهرام باقری در نشستی با دست‌اندرکاران رسانه‌ها در محل مجتمع صنایع غذایی کوبودنا گفت: متاسفانه بوفه‌داران در کهگیلویه و بویراحمد با اغلب مواد خوراکی که به دانش‌آموزان می‌فروشند سلامت آنان را به خطر انداخته اند.

وی با تشریح وضعیت‌کنونی سلامت دانش آموزان و نحوه نظارت بر بوفه داران در مدارس، اظهارداشت: نمی خواهیم نامی از اغذیه های ناسالم ببریم اما یقین داریم که اغلب مواد غذایی که توسط بوفه داران در اختیار دانش آموزان در مدارس قرار می گیرد ناسالم و تهدید آمیز است.

عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای جلوگیری از روند موجود به آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد داده‌ایم نان‌های بسته‌بندی شده با قوت بالا را جایگزین اغذیه‌های موجود در بوفه ها کنند.

باقری گفت: یکی از مصوبات شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد استفاده از نان کوبودنا برای تغذیه مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز