خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه خبر داد؛

اولین معبر منطقه 20 به نام شهید مدافع حرم مزین شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۴۱۵

شهردار منطقه 20 از تغییر نام یکی از خیابان های این منطقه جنوبی به نام شهید مدافع حرم، علی امرائی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به عنوان اولین معبر منطقه 20، خیابان نگارستان یکم غربی—شرقی به نام شهید مدافع حرم، علی امرائی مزین شد.

صفوی با اشاره به اینکه مراسم پلاک کوبی و نامگذاری این معبر با حضور خانواده معزز این شهید و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از 380 شهید مدافع حرم استان تهران، 90 مورد آن به شهرری اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر بنا بر درخواست خانواده‌های معظم شهدا و نظر شورایاران منطقه و با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران و اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر تهران انجام می شود، افزود: با تلاشهای به عمل آمده و به منظور پرآوازه کردن نام شهدا در سطح شهر و محلات، تاکنون معابر زیادی به نام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهردار منطقه 20 زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: هر سال بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی این مجموعه با محوریت تکریم خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود تا از بهره معنوی و برکت نام و یاد شهدا برخوردار شویم.

بر اساس این گزارش شهید مدافع حرم، علی امرائی متولد سال 1364 بوده و در سال 1394 در درعا سوریه به فیض شهادت نائل شده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز