خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه مطرح کرد:

وجود 372 آموزشگاه فنی در سطح استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۱۱۹

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه 22 مرکز آموزشی دولتی و 350 آموزشگاه در بخش خصوصی فعالیت دارند.

داود ناصری امید به مناسبت ششم مردادماه؛ روز ملی مهارت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: این مرکز در سال گذشته 48 هزار دوره آموزش فنی برگزار کرده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ادامه به برپایی نمایشگاه به مناسبت این روز توسط فنی و حرفه ای کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از 31 تیرماه به مدت یک هفته آماده بازدید علاقمندان می باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه 22 مرکز آموزشی دولتی و 350 آموزشگاه در بخش خصوصی فعالیت دارند، گفت: آموزشهایی که توسط این مراکز ارائه می شود کاربردی می باشد همانند آموزش های هنری، صنعتی و....

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه تاکید کرد: یکی از مزیت های ما این است که در امر آموزش از مربیان و مدرسان با تجربه و مجرب استفاده می کنیم و از سوی دیگر برای آموزش امکانات آموزش دهی به اندازه کافی در این مراکز وجود دارد.

وی گفت: آموزشهای فنی حرفه ای در مراکزی که وابسته به دولت می باشند به صورت رایگان به علاقمندان ارائه می شود و در بخش خصوصی نیز هزینه هایی که آن هم توسط دولت مصوب شده، از هنرجویان اخذ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز