خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر نیرو در یاسوج:

افزایش 10 برابری ظرفیت تولید برق در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۷۴۲

مشاور وزیر نیرو از افزایش 10 برابری ظرفیت تولید برق در کشور خبر داد.

ایلنا: به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدیعقوب محمد مرادی در جمع ایثارگران صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد در تالار لاله یاسوج گفت: ظرفیت ساخت سدها در کشور به بیش از 7 برابر رسیده و این تحولات جز با ایثارگری ایثارگران صنعت آب و برق میسر نشد.

وی با بیان اینکه اکنون باوجود بالاترین دمای هوا شاهد کمترین خاموشی ها در صنعت برق هستیم، خاطرنشان کرد:  اقدامات شایسته‌ای در سال اقدام و عمل از سوی وزارت نیرو برای رفاه حال مردم صورت گرفته است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران افزود: دولت بفکر راه‌اندازی موزه دائمی آثار دفاع مقدس بوده که وزارت نیرو در ارائه اسناد و مستندات رتبه اول کشور را بخود اختصاص داده است.

مرادی از تمهیدات دولت برای تامین آب و برق زائران اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کاروان های راهیان نور نیز امکانات ویژه ای از سوی وزارت نیرو اندیشیده شده است.

وی گفت: وزارت نیرو 21 هزار ایثارگر و 530 شهید تقدیم انقلاب نموده اما اکنون در جذب فرزندان شهدا و ایثارگران در این وزارتخانه مشکلاتی وجود دارد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران افزود: در سال گذشته 900 نفر از طریق آزمون جذب وزارت نیرو شده و اکنون بفکر راهکارهایی برای جذب بیشتر هستیم.

مرادی در بخشی از سخنان خود به دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و یادآورشد: جنگ نعمت الهی بود که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی گفت: باید مناسبت های مختلف ویژه هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود تا آیندگان بدانند که در این روزها چه رشادت هایی شکل گرفته است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با انتقاد از کسانی که یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را فراموش کرده اند، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم این فرهنگ را به آیندگان انتقال دهیم انگار پوتین هایمان را در میدان نبرد جاگذاشته و آمده ایم.

مرادی افزود: همه چیز نباید در حد اطلاع رسانی و یا نصب یک بنر باشدبلکه  باید بطور عملی ، مناسبت های هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی روز بازگشت اسراء به خاک ایران را برگ زرینی در تاریخ انقلاب عنوان و تصریح کرد: این روز نباید در حد یک تبریک با پلاکارد به پایان برسد.

معاون سیاسی و امنتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با اشاره به مبحث تهاجم فرهنگی و تلاش دنیای غرب در این ارتباط، اظهارداشت: دنیای غرب تمام تلاش خود را برای تسلط تهاجم فرهنگی بکار بسته و ما نباید در این زمینه بیکار بنشینیم.

فتاح محمدی گفت: نشر و ترویج فرهنگ شهید و شهادت تکلیفی است که امروز بر عهده همه ما گذاشته شده است.

وی با مجاهدت خواندن نشر و ترویج فرهنگ ایثارگری، یادآورشد: هرانسانی در اسلام قابل تکریم بوده و دارای حقوقی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسلام ظرفیت های فراوانی دارد که ما باید این ظرفیت ها را پاس داشته و فرهنگ شهید و شهادت را در این ظرفیت ها ترویج دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از رشادت ها و حماسه آفرینی های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سخن گفت.

داود راهزادی گفت: آنچه که تا دیروز ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس برعهده داشتند و از آن دفاع می کردند امروز وظیفه همه ما است که آن فرهنگ ها یعنی فرهنگ از خودگذشتن و خدمت بی منت به همنوع را ترویج ببخشیم.

وی با بیان اینکه در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تمامی مناسبت های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت پاس داشته شده است، تصریح کرد: افتخار می کنیم در عصر امروزی خادم ایثارگران باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان این آئین از برخی ایثارگران صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی بیش از 200 ایثارگر این استان در این صنعت تجلیل شد.

پیام سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین که به مناسبت تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق این استان صادر شده بود قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز