خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش با رصد دشمن در برابر هر تهدیدی برنامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۰۴۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و تحرکات دشمن را رصد کرده و در برابر هر نوع تهدیدی برنامه‌ای دارد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، همایش یک‌روزه سرانگشتان فرماندهان در منطقه غرب با حضور فرمانده و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی‌ارتش در این همایش با مهم برشمردن این‌گونه همایش‌ها برای فرماندهان، گفت: نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است و این آمادگی مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم این نیرو است.

امیر احمدرضا پوردستان با بیان اینکه در حال حاضر شرایط منطقه حساس است، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و تحرکات دشمن را رصد کرده و در برابر هر نوع تهدیدی برنامه‌ای دارد.

به گفته وی، فرماندهان باید تجارب ارزنده‌ایی را که در طول خدمت کسب کرده‌اند را در اختیار جوانان قرار بدهند و آموزش‌ها را جدی بگیرند تا همچنان نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی باشد.

تعدادی از فرماندهان که رتبه برتر در مسابقات قرآن ارتش را کسب کرده‌اند مورد تجلیل واقع شدند و بعد از اتمام همایش از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

گفتنی‌است، زورخانه شهید شمشادیان هوانیروز کرمانشاه توسط امیر احمدرضا پوردستان و رئیس اداره عقیدتی سیاسی افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز