خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت آب و هوایی خوزستان؛

گرمای هوا به بیش از 50 درجه سانتیگراد رسید/هوای شرجی و مشکلات خوزستانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۰۱۰

آخرین وضعیت آب و هوایی در خوزستان از گرمای بالای 50 درجه و هوای شرجی این استان حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان باعث شدت گرفتن پدیده هوای شرجی و رطوبت بالای هوا شده و این امر زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

از سوی دیگر گرد و خاک و ورود ریزگردها و آلودگی های ناشی از این پدیده نامبارک اقلیمی که چند سالی است به بحرانی در شهرهای جنوبی کشور تبدیل شده بر مشکلات مردم خوزستان افزوده است.

در روز‌ها و هفته اخیر با توجه به اعلام‌های متوالی سازمان هوا‌شناسی دما در بسیاری از مناطق این استان به نزدیک 50 درجه سانتیگراد رسید و از این رو مردم و ساکنین این مناطق روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را در فصل تابستان سپری می‌کنند.

با این وجود در برخی از شهرستان‌های جنوبی این استان از جمله آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان و حتی اهواز پدیده شرجی و بالا رفتن رطوبت را تجربه می کنند که علاوه بر گرمای شدید موجب آزار و کلافگی شهروندان شده است.

به نظر می رسد این شرایط آب و هوایی حداقل در فصل تابستان در شهرهای جنوبی کشور پایدار باشد و مردم مناطق جنوبی کشور با مشکلات عدیده ای در این زمینه روبرو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز