خبرگزاری کار ایران

در ایام تعطیلات عید فطر صورت گرفت؛

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در جاده‌های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۴۶۸

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های البرز از ثبت تردد بیش از 7 میلیون و 408 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، سید یعقوب میرکتولی با بیان این که آزاد راه تهران- کرج و بالعکس با 1 میلیون و 125 هزار تردد، پرتردد ترین محور استان بوده است، گفت: پس از آن آزادراه کرج- قزوین و بالعکس با 952 هزار و 10 تردد در ردیف دوم پرترددترین محورهای البرز در این ایام قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد 2/2 درصدی مجموع ترددهای ثبت شده در استان نسبت به تعطیلات سال گذشته عید سعید فطر و روند نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در این ایام گفت: علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد در ایام طرح با استفاده از  دوربین‌های نظارتی موجود در محورهای استان، وضعیت ترافیک جاده‌ها در مرکز مدیریت راه های استان بررسی و به ارگان های ذیربط اطلاع رسانی شد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز در ادامه با بیان این که 15 تیرماه پرتردد ترین روز تردد خودروها در این ایام بود، با اشاره به این که در محور کرج – چالوس و بالعکس (بیلقان) 131  هزار و 534 تردد ثبت شد، خاطرنشان کرد: بر حسب آمار اخذ شده از طریق تردد شماره های نصب شده در 42 مقطع از  محورهای مواصلاتی استان، از 14 لغایت 18 تیرماه و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در مجموع 7  میلیون و 408  هزار و 974  تردد از استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز