خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اسلامی فارس:

اعتماد مردم همیشگی نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۰۷

عضو شورای مرکزی‌حزب کارگزاران اسلامی فارس گفت: ما به‌ عنوان ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به‌عنوان برنده‌های این انتخابات، باید بدانیم که اعتماد مردم در روز 7 اسفند همیشگی نخواهد بود.

کامران تراب جهرمی درگفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: 12 سال اصولگرایان با داشتن اکثریت قاطع مجلس فرصت داشتند تا پایگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را با حل مشکلات مردم گسترش دهند اما نتوانستند از این فضا بهره‌برداری کنند و فرصت تاریخی خود را سوزاندند. 

وی با بیان اینکه اگر مردم به نتیجه دلخواه خود نرسند و انتظارات آنها برآورده نشود ما را ترک خواهند کرد، افزود: دولت یازدهم در سه سال گذشته با تمام سختی‌ها و محدودیت‌هایی که داشته در برخی از حوزه‌ها به‌ خصوص در سیاست خارجی واقعا موفق عمل کرده است و دستاوردهای بسیار درخشانی دارد اما در برخی از حوزه‌ها نیز به‌ دلیل موانع ایجاد شده بر سر راهش نتوانسته موفق عمل کند.

عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلبان فارس افزود: رئیس جمهور باید در زمان باقی مانده در دولت اول‌شان دست به اقدامات عاجل و فوری برای تامین خواسته‌های مردم بزند.

تراب جهرمی با اشاره به فرجام برجام و همراهی مجلس با دولت گفت: آقای روحانی اکنون باید حل مشکلات اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد .

وی یکی از راه‌های به سرانجام رسیدن برنامه‌های دولت را استفاده روحانی از مدیران جسور ، مسئولیت‌پذیر و با نشاط دانست و گفت:مدیرانی که شهامت انجام کارهای بزرگ را ندارند و دچار روزمرگی شده اند باید جای خود را به اینگونه مدیران دهند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اسلامی در استان فارس با بیان اینکه دولت هم در سطح کابینه و هم در سطح استانداران نیاز  به ترمیم دارد، افزود: حتما خود رئیس جمهور بیشتر از هر کسی به این امر توجه دارند.

تراب جهرمی تیم اقتصادی دولت را تیم بلاتکلیف دانست و گفت: در بسیاری از موارد که نارضایتی‌هایی وجود دارد این تیم باید پاسخگو باشند. 

رئیس مجمع مشورتی شهرستان جهرم افزود: این تیم که شامل رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه است باید پاسخگوی شاخص‌های مورد انتظار دولت باشند.

عضو شورای کارگزاران فارس با اشاره به عملکرد مطلوب استاندار فارس در این استان افزود: با این وجود متاسفانه در استان نیز عده‌ای همسو و همراه با دولت نیستند و بسیارضعیف عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت هم نباید شهرستانها را فراموش کند،افزود: درشهرستان جهرم نیروهای ضعیف و مدیرانی در راس برخی ادارات حساس اقتصادی و آموزشی قرار گرفته اند که نه تنها همسویی با دولت دارند بلکه باعث نارصایتی مردم هم هستند .

تراب جهرمی با تاکید بر حمایت همه جانبه احزاب و گروه‌های اصلاح طلب فارس از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات سال 96 تصریح کرد: کمتر از یکسال به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده اعضای ستادهای دکتر روحانی باید منسجم تر از قبل و از همین الان برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز