خبرگزاری کار ایران

موسوی‌لاری تاکید کرد:

اجازه دهیم همه سلایق و نظرات بیان شود/جامعه بی‌صدا، جامعه‌ای مرده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۰۶

عضو شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاحات به نمایندگان مجلس دهم توصیه کرد با بررسی علل بروز ناهنجاری های اجتماعی جامعه، رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری شب گذشته در ضیافت افطار شورای هماهنگی تشکل‌های خط امام(ره) شهرستان ری با تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات جریان اصلاح طلبی تاکید کرد: جریان اصلاح طلبی چه در داخل و چه در خارج از مجلس شورای اسلامی باید با تفکیک مسایل اصلی از فرعی، به سراغ علت بروز و شکل‌گیری ناهنجاری‌های اجتماعی رفته و در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارد.

وی از فقر به عنوان ریشه ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه یاد کرد و گفت: نبود شغل و بیکاری،تورم و رکود مسایل مهمی است که فقر را با خود به همراه دارد.

وزیر کشور دولت اصلاحات وجود سلایق و دیدگاه‌های مختلف موجود در جامعه را امری طبیعی دانست و اظهار داشت: در جامعه ای که صداهای مختلف شنیده نشود، جامعه‌ای مرده است و باید اجازه دهیم تمامی حرف ها و نظرات همه سلایق ارایه و بیان شود.

وی پذیرش حق دیگران را وظیفه اصلی یک اصلاح طلب برشمرد و گفت: در یک حکومت بایستی محور فعالیت بر اساس قواعد دینی باشد و دین در حکومت، محور باشد و نه ابزار.

موسوی‌لاری ادامه داد: دین باید بر جامعه حاکم باشد و نباید از ظواهر دینی به عنوان ابزاری برای قدرت‌طلبی استفاده شود.

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان خطاب به اعضای شورای هماهنگی تشکل های خط امام (ره) شهرستان ری یادآور شد: با اتحاد و انسجام و همدلی و هماهنگی می‌توان مسایل را مدیریت کرده و نابسمانی ها را از میان برداشت.

در این مراسم که با اجرای برنامه همخوانی و تواشیح همراه بود، حسن خلیل آبادی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور و رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های خط امام (ره) شهرستان ری به تشریح اقدامات این شورا در سال گذشته بویژه در عرصه انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی پرداخت.

گفتنی است در این ضیافت‌افطار،علیرضا محجوب، محسن علیجانی، فاطمه ذوالقدر و حیدری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احمد دنیا مالی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، هدایت اله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سعید بیات، فرماندار شهرستان رباط کریم، مهدی مجیدی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مجید راوندی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، سید مهدی حسینی، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ری، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نگارنده، مجید محتشمی پور و جواد امام از فعالان سیاسی کشور، خبرنگاران و اعضای تشکل های خط امام (ره) شهرستان ری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز