خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد زنجان خبرداد:

اجرای طرح "نامه‌ای به پدران آسمانی" از سوی کمیته امداد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۳۵

رئیس‌اداره روابط عمومی‌کمیته امداد زنجان از طرح«نامه‌ای به پدران آسمانی» از سوی کمیته امداد استان زنجان خبر داد و گفت: در این طرح ایتام آرزوهای کوچک خود را در نامه‌ای برای پدران خود می‌نویسند و زمینه برآورده کردن این آرزوها فراهم می‌شود.

به  گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ابوالفضل حسین غلامی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و حامیان طرح‌های مشارکتی مختلفی را طی سال اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به صورت مستمر در طول سال و به صورت ویژه در مناسبت‌های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد مطلوب بوده و مردم نیز مشارکت خوبی در این زمینه دارند.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مشارکت بیش از ۲۲ میلیارد ریالی مردم و خیرین در طرح‌های اجرایی این نهاد طی ماه مبارک رمضان سال گذشته افزود: امسال نیز طرح‌های مختلفی از سوی این نهاد در حال اجرا است که نتایج خوبی نیز در برداشته است.

حسین‌غلامی در ادامه با اشاره به اجرای یک طرح ویژه توسط این نهاد با عنوان« نامه‌ای به پدران آسمانی» از سوی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: در این طرح ایتام آرزوهای کوچک خود را در نامه‌ای برای پدران خود می‌نویسند و از این طریق با همکاری خیرین زمینه برآورده کردن این آرزوها فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با گردآوری این نامه‌ها با همکاری خیرین و مردم آرزوهای کوچک کودکان نیازمند که شامل وسایل بازی از جمله دوچرخه، تب‌لت و ...برآورده و به دست آنها می‌‌رسد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به مناسبت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در ماه مبارک رمضان و همچنین سایر ایام سال سامانه آنی نیکوکاری برای اپراتورهای شماره‌های همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۴#۸۸۷۷ * کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه واریز کنند.

این مسؤول از جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق واریز به شماره حساب سیبای بانک ملی خبر داد و افزود: شماره حساب۰۱۰۸۶۴۰۴۲۴۰۰۰ سیبای بانک ملی برای واریز صدقات اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ سیبای بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های مردمی در طرح رحمت اختصاص یافته است، اضافه کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ سیبای بانک ملی نیز برای واریز وجوه کمک‌های مردمی در طرح اطعام و افطار نیازمندان اختصاص یافته است.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: شماره حساب ۴۸۶۰۶۶۹۲۹۴ بانک ملت با شناسه واریز ۲۰۱۰۱۱۶۹۶۷۷ برای واریز کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز