خبرگزاری کار ایران

فانی خبر داد:

ساخت و تکمیل سازه‌های عمرانی قطعه پایانی آزادراه شهید همت

مدیرکل دفتر فنی استاندار البرز از روند رو به رشد ساخت وتکمیل سازه های عمرانی بخش های انتهایی آزادراه شهید همت در حوزه استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، ابوالفضل فانی در حاشیه بازدید استاندار البرز و هیات‌ عمرانی، از قطعه پایانی آزادراه همت(شهدای البرز)، با اعلام این خبر گفت: چنانچه مطابق برنامه پیش‌بینی شده امور اجرایی اتمام یابد در آینده نه چندان دور می‌توانیم شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه در حوزه استحفاظی البرز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت این طرح عظیم ملی طی چند ماه اخیر به میزان دو برابر رشد داشته و انتظار می‌رود با اهتمام ویژه مسئولان امر و مرتفع کردن موانع و مشکلات‌مالی این پروژه، سیر صعودی پیشرفت آن ادامه یابد.

مدیرکل دفتر فنی استاندار البرز افزود: کار ساخت تعداد زیادی از پل‌های آبرو در مسیر بزرگراه شهید همت که دارای قابلیت ترافیکی نیز است اتمام یافته و عملیات اجرایی  پل‌های خاص نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی متذکر شد: ساخت یک دستگاه تونل دوقولو نیز که اصلی‌ترین بخش باقیمانده پروژه قلمداد می‌شود رسماً از اوایل هفته آینده با حفاری دهانه ورودی آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۳۸۲۱۳۰