خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و در بلوار دولت شیراز؛

مرد ژله‌ای در شیراز به دار مجازات آویخته شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۷۵۶

حکم اعدام متجاوز به نوامیس مردم که به «مرد ژله‌ای» معروف شده بود به اتهام مفسد فی‌الارض و یک مجرم دیگر به اتهام تجاوز به عنف صبح امروز در شیراز به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، این دو تبهکار به نام‌های امین-د معروف به مرد ژله‌ای به اتهام فساد فی‌الارض و ایجاد ناامنی در شیراز و مجتبی-گ به اتهام ارتکاب زنای به عنف در محل ارتکاب جرم مرد ژله‌ای در بلوار دولت شیراز با حضور جمع کثیری از مردم شیراز اجرا شد.

اقدامات مجرمانه مرد ژله‌ای به صورت ورود به عنف منازل شهروندان شیراز و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در ابعاد وسیع و گسترده باعث ارعاب و وحشت مردم شده بود که پس از شناسایی و دستگیری، در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز محاکمه شد.
 
این گزارش حاکی است این تبهکار در هفتم شهریورماه سال گذشته دستگیر و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده وی به صورت ویژه رسیدگی و به اعدام در ملاء عام محکوم شد که پس از طی شدن تشریفات قانونی و تایید حکم در شعبه 11 دیوانعالی کشور صبح امروز در مقابل دیدگان مردم مومن شیراز و جمعی از شکات وی به اجرا درآمد.
 
همچنین متجاوز به عنف دیگری به نام مجتبی-گ که صبح امروز به همراه مرد ژله‌ای به دار مجازات آویخته شد به اتهام ارتکاب زنای به عنف پیش از اقدام به قتل طعمه خود، از سوی شعبه یک دادگاه کیفری یک استان به اعدام در ملاء عام محکوم شده بود.

گفتنی است قرار بود اجرای حکم اعدام این دو تبهکار روز پنج شنبه گذشته اجرا شود که با توجه به تمهیدات امنیتی صبح امروز به اجرا درآمد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز