خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد:

کوتاهی 10 دستگاه و نهاد در آلودگی هوای تهران/ پرونده به جلسه سران‌قوا رفت

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۸۱

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال پرونده بررسی آلودگی هوا به سران قوا خبر داد و گفت: 10 دستگاه و نهاد در رابطه با کوتاهی در آلودگی هوا مسئول شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاضی ناصر سراج که در جلسه شورای اداری شهرستان ری شرکت کرده بود با اعلام این خبر افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه، بررسی پرونده آلودگی هوای تهران را در دستور کار قرار دادیم و با فراخواندن مسئولان مربوطه و تهیه گزارش ،  دو روز پیش گزارش نهایی جهت بررسی و  اعلام نظر روسای قوا ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به پدیده جدید کد و فاکتور فروشی در کشور گفت: اخیرا فردی را شناسایی کرده‌ایم که 200 شرکت صوری ایجاد کرده و با بررسی تنها 20 شرکت آن به فرار مالیاتی 467 میلیارد تومانی رسیده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد شدید از قاچاق کالا در کشور ادامه داد: در برخی از استان‌ها هم با توجیه‌های غیرقانونی خود، خودروهای بالای 2500 سی‌سی به کشور وارد کردند و در سراسر استان ها با پلاک مناطق آزاد توزیع کردند که خوشبختانه توانستیم با صدور رای دیوان عدالت اداری، این مصوبه را باطل کنیم.

قاضی سراج تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اصل 174 قانون اساسی در خصوص اجرای صحیح قوانین کشور از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی‌کل‌کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص اجرای صحیح قوانین مدیریت شهری و انتظامی در حوزه جغرافیایی این شهرستان، به مدیرکل بازرسی استان تهران دستور داد تا نسبت به بررسی و اجرای صحیح قوانین و مصوبات اقدام کند.

حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان ری در راستای برگزاری اولین سفر استانی آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی کشور به استان تهران صورت گرفت.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز