خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

روابط عمومی عاملی تاثیرگذار در یک دستگاه‌اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۲۷۱

استاندار زنجان گفت: روابط عمومی‌ها باید در ارائه و اطلاع رسانی از چهره واقعی و مطلوب عملکرد سازمان خود به مردم بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی از ابزار مدیریتی است و به سازمان‌ها  و مدیریت کمک می‌کند تا چهره بهتری از سازمان را برای ذی‌نفعان ترسیم کند.

 استاندار زنجان با بیان اینکه روابط عمومی ابزاری در خدمت سازمان و مدیریت است، افزود: مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها  انعکاس چهره‌ای واقعی و مطلوب از سازمان به مردم است.

انصاری همچنین تاکید کرد: وظیفه رسانه با روابط عمومی متفاوت است به دلیل آن‌که خیلی وقت‌ها رسانه باید کاستی‌ها را بیان کند اما نباید از روابط عمومی‌ها چنین توقعی را داشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها انعکاس چهره‌ای واقعی و مطلوب از سازمان به مردم است، یادآورشد: وظیفه دیگر روابط عمومی‌ها انعکاس نظرات ذی‌نفعان به مدیران و مسئولان است.

استاندار زنجان اضافه کرد: رصد کردن فضای ذی‌نفعان می‌تواند با هدف روشنگری، پاسخگویی و جمع‌بندی مشکلات و انعکاس آنها به مدیران و یا بهبود وضعیت اطلاع رسانی و دفاع از عملکرد آنها باشد.

انصاری در پایان گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها عاملی تاثیرگذار در یک دستگاه اجرایی است.

در پایان این مراسم از روابط عمومی برتر سازمان‌های استان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز