خبرگزاری کار ایران

پوشش 93/5 درصدی تلویزیون دیجیتال در استان‌مرکزی

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۲۶۸

مدیرکل صدا‌وسیمای استان‌مرکزی امروز در آئین افتتاح پوشش 100 درصدی شبکه دیجیتال و دفتر صدا و سیمای خمین در بیت امام‌خمینی(ره) بیان کرد: پوشش سامانه دیجیتال استان‌مرکزی به93/5 درصد رسید. امروز شاهد پوشش 100 درصدی سامانه ی دیجیتال در شهرستان خمین هستیم.

به گزارش ایلنا از خمین، حمید قربانی‌جم افزود: در حال حاضر 900 روستا و 33 شهردر استان مرکزی ازسامانه دیجیتال 18 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزونی برخوردار هستند که با تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار می توان  پوشش شبکه دیجیتال استان مرکزی را به 100 درصد رساند.

وی تصریح کرد:  میزان اعتبارات لازم برای تحقق پوشش 100 درصدی سامانه دیجیتال این شهرستان 8 میلیارد ریال بود و خمین به عنوان اولین شهرستان در سطح استان مرکزی که پوشش شبکه دیجیتال آن 100 درصد شده است، شناخته شد.

در ادامه استاندار استان مرکزی بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی تلاش کنند دین خود را به بهترین نقطه و جغرافیایی که همه ما ایرانیان مدیون آن سرزمین و اهالی آن هستیم، ادا کنند.

زمانی قمی افزود: صدا وسیما یکی از دستگاهایی است که رسالت خود را به زادگاه امام راحل ثابت کرده است و من تشکر ویژه از مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی و همکارانشان در مرکز استان و به خصوص همکاران فنی صدا و سیمای استان که پوشش کامل سامانه ی دیجیتالی شهرستان خمین را محقق کرده اند، دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز