خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خواستار شد:

اجرای اقدامات زیربنایی برای ایجاد اشتغال و کاهش فقر در استان‌مرکزی

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۱۹

نماینده ولی‌فقیه در استان‌مرکزی گفت: صنعتی‌بودن استان‌مرکزی یک فرصت است و با حل مشکلات این حوزه باید به پیشرفت صنایع و رفع مشکلات‌کارگری کمک شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در جلسه شورای اداری استان‌ که امروز در استانداری‌مرکزی برگزار شد  ضمن تاکید بر الگوگرفتن از شهید مطهری خطاب به نمایندگان منتخب مجلس دهم در استان افزود: نمایندگان به نحوی برنامه‌ریزی و برای بهبود شرایط شهر و استان تلاش کنند که پس از 4 سال با کارنامه درخشان مقابل خون شهدا، امام‌راحل، مقام معظم رهبری و ملت سرافراز باشند تا در انتخابات دوره بعد مردم با رغبت پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید این انتخاب را به عنوان فرصت‌طلایی برای خدمت قلمداد کنند و در کوتاه‌ترین فرصت بیشترین خدمت را به نظام ارائه دهند و مطمئن باشند مردم قدرشناس هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌مرکزی با اشاره به شرایط مهم استان از نظر شاهراه مواصلاتی بودن و وجود صنایع مادر گفت: باید با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه استان‌مرکزی از کل کشور به صورت عادلانه تامین شود و آن بخش  از مطالبات و درآمدهای استان که بخش مهمی نیز هست  که در بانک‌های تهران است و آمار دقیقی از آن در دست نیست توسط مسئولان استانی و نمایندگان پیگیری شود.

وی با تاکید بر افزایش صادرات با  اجرای اقدامات زیربنایی برای ایجاد اشتغال و کاهش فقر در استان گفت: در انتخاب مدیران استانی حتی‌الامکان به جای بهره‌گیری از نیروهای مهاجر و مسافر از نیروهای سخت‌کوش و ماندگار استان بهره گرفته شود تا از امکانات موجود بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه صنعتی‌بودن استان‌مرکزی یک فرصت است، خاطرنشان کرد: با حل مشکلات این حوزه باید به پیشرفت صنایع و رفع مشکلات‌کارگری کمک شود.

وی با بیان اینکه وقت عمل رسیده و حیف است از فرصت‌هایی که در اختیار داریم بهره نگیریم، افزود: پست و مقام همانند قطاری است که عده‌ای در حال سوار شدن بر آن و عده دیگر در حال پیاده‌شدن هستند و مهم این است که در طول این سفر برای نظام اسلامی و مردم اقدامات ارزشمند انجام شود و کارنامه درخشانی برای آخرت خود ثبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز