خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید فارس:

تمام تلاش‌مان تکمیل کار نیمه تمام 7 اسفند است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۶۶۱

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان فارس گفت: تمام تلاش ستاد همراهان تدبیر و امید تکمیل کار نیمه تمام 7 اسفند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد جمشیدی که ظهر امروز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات در 4 حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم و نی ریز و استهبان باید جدی گرفته شود، گفت: سیاست ما حمایت از لیست امید و ترغیب مردم به حضور در مرحله دوم انتخابات است .

وی با بیان اینکه حامیان لیست امید در مرحله نخست انتخابات نشان دادند که اجماع و گذشت از منافع شخصی را به خوبی آموخته اند، افزود: فرایند تکمیل این بلوغ سیاسی در مرحله دوم نیز ادامه می یابد و تمام  گروه های حامی لیست امید در مرحله دوم انتخابات نیز همچون هفتم اسفند از یک لیست واحد حمایت خواهند کرد.

جمشیدی در ادامه به روند بررسی و تصویب بودجه سال  95 در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در برخی تصمیمات اتخاذ شده پیرامون تصویب این بودجه به جای اینکه به منافع و مصالح مردم توجه شود، انگیزه های سیاسی نقش آفرینی کرده است.

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید روش غلط پرداخت یارانه‌ها رامیراث مشترک دولت قبل و مجلس کنونی دانست و افزود: دولت یازدهم در کنار تمام طرح های غیر کارشناسی که از دولت دهم برایش به میراث مانده است می بایست تبعات احساسی قطع یارانه ها را تنها چند ماه پیش از برگزاری انتخابات  ریاست جمهوری و شوراها را نیز تحمل کند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه مردم به آن درجه از بلوغ سیاسی رسیده اند که متوجه شوند کدام گروه و تفکر به دنبال مرتفع ساختن دغدغه های آنهاست، افزود: مردم تفاوت آمار درست و غلط را به خوبی درک می کنند و می دانند که در دولت قبل و مجلس کنونی چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی در پایان ضمن دعوت مجدد از عموم مردم برای حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات مجلس، از واجدین شرایط حضور در انتخابات حوزه هایی که انتخاب نماینده شان به مرحله دوم کشیده شده است خواست تا این مرحله را نیز همچون مرحله قبل جدی بگیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز