خبرگزاری کار ایران

محمدباقر نوبخت:

هر پروژه‌ای که برای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۶۰۰

معاون رئیس جمهور گفت: هر پروژه ای که برای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه اول اردیبهشت و در حاشیه برگزاری مراسم یادروز سعدی، در خصوص حمایت از پروژه مجموعه فرهنگی سعدیه، افزود: استاندار به عنوان نماینده دولت در فارس و بنده به عنوان نماینده دولت به مردم متدین و متمدن فارس و شیراز قول می دهم آنچه برای اعتلای این فرهنگ نیاز است را محقق کنیم.

وی درادامه با اشاره به همزمانی 2 رویداد بزرگ در تاریخ ایرانی و اسلامی یعنی یادروز سعدی با میلاد امام علی (علیه السلام) گفت: این فرصت مغتنمی بود که بیش از هر زمان به اندیشه های ژرف این بزرگان توجه بیشتری داشته باشیم و بیش از هر زمان دیگر برای رجوع به فرهنگ ایرانی و اسلامی نیازمند اسوه هایی هستیم که آثار آنان برای زندگی استفاده کنیم.

رئیس سازمان برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه امام علی (علیه السلام) با جا گذاشتن نهج البلاغه درس انسانیت را برای ما گذاشت، اظهار داشت: ما باید از این آموزه ها برای زندگی بهتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تلفیق فرهنگ ایرانی و اسلامی چهره ای از مباحث فرهنگی این سرزمین را نشان می‌دهد که در این راستا استفاده از آموزه های فرهنگی و دینی می تواند تاثیر فراوانی بر زندگی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز