خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برای بازگشت به کار کارگران اخراجی منتظر تصویب بودجه کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۲۷

به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .

به گزارش ایلنا، به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .

غلامرضا جمالی در گفت وگو با ایلنا با بیان این مطلب گفت : برنامه کاری شرکت با سیاست های دولت در حوزه امنیت غذایی با شروع برداشت گندم و برنج ارتباط دارد وجایگزینی کمباین های فرسوده و افزایش تولید به قراردادهای شرکت وابسته است . به گفته وی شرکت کمباین سازی که قرار بود تا پایان سال 94 تعداد 200 دستگاه کمباین تولید کند با بازگشت به کار تعداد محدودی نیروی کنار گذاشته شده کار تولید را ادامه داده وهنوز در حال اجرای قراردادش است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که وضع شرکت در افزایش تولید مشخص نشود نمی تواند نیروهای دیگری را به کار بازگرداند .

عضو هیات مدیره شرکت کمباین سازی اراک خاطرنشان کرد : در حوزه کشاورزی با توجه به اینکه قانون بودجه 95 تصویب نشده سیاست دولت هنوز ابلاغ نشده و تا زمانی که سیاست های دولت در حوزه غذا ابلاغ نشود نمی توانیم دست به ترکیب نیروها بزنیم . او متذکر شد : حتی هنوز وضعیت خرید خارج از کشور مشخص نیست و به محض مشخص شدن این موارد ما هم پیگیر بحث جایگزینی کمباین های کهنه و تولید جدید خواهیم شد . جمالی اظهار امیدواری کرد با ابلاغ سیاست های جدید دولت تولید از قرار داد 200دستگاه به 350دستگاه افزایش یافته و کارگران به کار بازگردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز