خبرگزاری کار ایران

تکذبیه نادر قاضی‌پور درباره یک خبر

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۱۶

دفتر ارتباطات مردمی نادر قاضی‌پور درباره خبری مبنی بر عدم اجازه به وی برای ورود به ورزشگاه یادگار امام تکذیبیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا،  در این تکذیبیه که روی کانال شخصی وی قرار گرفته، آمده است:

بسمه تعالی

به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی به خصوص مردم قهرمان آذربایجان می رساند، با توجه به فضاسازی‌های تبلیغاتی و بداخلاقی برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های معلوم‌الحال، دفتر ارتباطات مردمی نادر قاضی‌پور جهت شفاف‌سازی فضای جامعه اعلام می‌دارد، خبر درج شده در رسانه ... در رابطه با حضور نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، کذب محض بوده و این رسانه ماه‌های اخیر اختلاف عمیق و بنیه‌ای خود را با نیروهای ولایی و انقلابی به خصوص در آذربایجان نشان داده است.

لازم به ذکر است، نادر قاضی‌پور با عزت و احترام و پیشواز مردم غیور تبریز، میان تماشاگران و هواداران تیم قهرمان تراکتورسازی حضور داشته و ناظر بازی این تیم قهرمان و پرطرفدار بوده‌اند.

گفتنی است دو نماینده محترم مردم شریف تبریز، دکتر فرهنگی و مهندس سعیدی نیز کنار وی حضور داشته‌اند که تصاویر آن نیز در رسانه‌ها منتشر شده است. با این همه موضع‌گیری‌های جناحی و بداخلاقی‌های این رسانه جای تامل دارد.

دفتر ارتباطات مردمی نادر قاضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز