خبرگزاری کار ایران

درگفت و گو با ایلنا مطرح شد:

نیروهای مسلح ایران اجازه تضعیف دفاعی کشورمان را به آمریکایی‌ها نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۴۲

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل ، با بیان اینکه ملت ایران به آمریکائی‌ها اعتماد ندارد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه تضعیف دفاعی کشورمان را به آمریکایی‌ها نمی دهند.

سرهنگ«مجتبی مصطفی‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان، توان دفاعی کشورمان را به عنوان یک فاکتور امنیت زا برای ملت و کشور و خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آمریکائی‌ها به دنبال تضعیف و نابودی مولفه‌های قدرت ملی و آسیب پذیر نمودن ارتش‌کشورمان هستند.

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل، الطاف الهی، عنایات خاصه امام زمان(عج)، رهبری هوشمندانه ولایت امرمسلمین آیت الله سید علی خامنه ای ، وحدت ملی ایرانیان ،  وحدت جهان اسلام،  نفوذ معنوی ایران در بین مردم مسلمان منطقه ، تجربه دوران دفاع مقدس ، الگوبرداری از شهداء و نیروهای مسلح و مقتدر کشورمان خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مولفه‌های قدرت  ایران اسلامی در ایجاد امنیت در داخل مرزهای کشورمان و منطقه نام برد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایجاد امنیت در منطقه به هیچ وجه اجازه به دشمنان نخواهند داد که در مولفه های قدرت کشورمان دخالت کنند .

وی به عدم پایبندی آمریکائی‌ها در اجرای برجام اشاره کرد و افزود: برجامی را که آمریکائی‌ها خودشان با ما امضا کردند و خودشان هم درصدد عدم اجرای آن هستند نمونه دیگری از بد عهدی تاریخی آنها که از زمان مصدق این بدعهدی آنها شروع شده و درادامه با قول و قرارهایی که در آزادسازی جاسوسان‌شان داشتند همچنان ادامه دارد.

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل، به سخنان مقام معظم رهبری قبل از مذاکرات که اعلام فرموده بودند به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم اشاره کرد و یادآورشد : امروز آمریکایی‌ها با عدم اجرای تعهدات‌شان و تهمت هایی که به ایران در زمینه موشکی، حقوق بشر و نفوذ ایران در منطقه می‌زنند سلسله بدعهدی های‌شان را  تکمیل می کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز