خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

تدوین برنامه جامع با تغییر در کادر مرکزی شورای مشورتی اصلاح‌طلبان لامرد و مهر

امروز فضای عمومی جامعه مملوء از این سئوال است که اصلاح طلبان منطقه لامرد و مُهر پس از پیروزی نامزد مورد حمایت خود، چه برنامه و مواضعی را در ادامه این مسیر پر پیچ و خم اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، بدون شک نقش‌ بی‌بدیل شورای‌مشورتی اصلاح‌طلبان لامرد‌ و مهر در پیروزی «سیدمحسن علوی» نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نمی توان نادیده گرفت.

مردم به خوبی دانسته اند و درک کرده اند که از جاده اصلاحات می توان به رونق اقتصادی رسید و حمایت اکثریت قریب به اتفاق اصلاح‌طلبان منطقه از علوی جوان موجب سنگینی وظایف و نقش پررنگ شورای مشورتی اصلاح‌طلبان شده است.

امروز فضای عمومی جامعه مملوء از این سئوال است که اصلاح طلبان منطقه لامرد و مُهر پس از پیروزی نامزد مورد حمایت خود، چه برنامه و مواضعی را در ادامه این مسیر پر پیچ و خم اتخاذ خواهند کرد و از سویی اصولگرایان درصددند تا چراغ انسجام و وحدت را در جبهه اصلاحات خاموش کنند و آنها را از هدف بهبود فضای کسب و کار دور نمایند.

آنگونه که خبر می‌رسد چندی پیش اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان لامرد و مُهر، حجت الاسلام سیدرضی حسینی المدنی نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های لامرد و مُهر را به عنوان رئیس و دکتر محمد احمدی پزشک و دبیر حزب اسلامی کار شهرستان لامرد را به عنوان دبیر این شورا در دوره جدید انتخاب کردند.

این شورا که در راستای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور فعالیت می‌کند با ارشادات حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری وزیرکشور اصلاحات و نائب رئیس شورای عالی سیاستگذاری، فعالیت و جلساتش را پس از انتخابات اسفند 94 آغاز کرده است و به دنبال آن است تا با فعالیت کارگروه‌های خود در تداوم و تکامل این مسیر نماینده منتخب را همراهی کند.

گزارش : مرتضی عبداله زاده

کد خبر : ۳۵۹۴۲۶