خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی اصلاحات آذربایجان غربی:

کاندیداهای اصلاح‌طلب دور دوم مجلس به مردم معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۴۰

رئیس شورای هماهنگی اصلاحات آذربایجان غربی گفت: کاندیداهای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم شهرهای آذربایجان غربی به مردم معرفی می شوند.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا از آذربایجان غربی، دکتر مجید محمدی در اولین نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی که با حضور اکثر دبیران احزاب 18گانه استان و در شهر اورمیه برگزار شد، با تبریک ایام عید نوروز اظهار داشت: پس از پیروزی قریب به اکثریت اصلاح طلبان و یاران دولت در مجلس دهم در دوره اول انتخابات و پیروزی لیست های حمایتی سیدمحمدخاتمی، آیت الله رفسنجانی و دکترعارف شور و شوق خوبی در بین مردم ایجاد شده و امید دوباره به مردم ایران بازگشته است و امیدوار به اصلاح سیاست و اقتصاد در کشور بالا گرفته است.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام کشور ادامه داد: با ایجاد امید در مردم و ورود نیروهای تحول خواه اصلاح طلب ، امیدها به توسعه ایران و آذربایجان غربی نیز به طبع بالا رفته است. انشاءالله به شرکت پرشور مردم در دور دوم انتخابات شهرهای به دور دوم رفته در استان و شهرهای کشور، با انتخاب و رای دادن به لیست امید اصلاح‌طلبان، در کمک به دولت محترم تدبیر و امید و مقام اول استان آذربایجان غربی موفق عمل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی اصلاحات استان کمک و حمایت از نماینده عالی دولت در استان را از اولویت های شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی در سال جاری عنوان کرده و افزود: شخص استاندار ، معاونین‌اش و نیروهای اصیلی که در جایگاه های مختلف در سازمان‌های گوناگون و برخی شهرستان ها که در عمل به دستورات و راهبردهای دولت محترم آقای روحانی و هم جهت با تفکر اصلاح طلبی عمل می‌کنند در توسعه استان نقش مهمی ایفا می کنند و به جد آنها را حمایت می‌کنیم و این را وظیفه دبیران احزاب اصلاح طلب و نیروهای‌مان در کل استان قرار داده ایم.

دکتر محمدی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس از 12 نماینده شهرهای آذربایجان غربی که 6 نفرشان به دور دوم آمده اند و البته با امید به ورود آقای شریف پور از حوزه ماکو به مجلس، 5 نفرشان در انتخابات روز 10 اردیبهشت با رای مردم شهرهای اورمیه، سلماس و میاندوآب به کاندیداهای معرفی شده از طرف اصلاح طلبان ، کار کارستان خویش را به اتمام می رسانند.

گفتنی است در این نشست تمام اعضای حاضر در جلسه درباره لزوم حمایت و معرفی کاندیدای اصلاح طلب در شهرهای راه یافته به دور دوم به اظهارنظر پرداختند و با اتفاق نظر رای دادند و قرار بر این شد در جلسات بعدی این شورا که روزهای آینده ادامه خواهد داشت، با مصاحبه و گفتگو با کاندیداهای محترم و به جمع بندی نهایی در مورد حمایت از این نامزدها دست یابند.

همچنین در این نشست سعیدفرجی به عنوان دبیر سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه آذربایجان غربی و عضو جدید شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان غربی حضور یافته و معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز