خبرگزاری کار ایران

با گذشت ۶ روز از تعطیلات نوروزی؛

35 کشته و زخمی در جاده های کرمانشاه/ مرگ های عیدانه به کام تلخ مسافران جاده ای!

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۴۲

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هنوز کمتر از 6 روز از تعطیلات نوروزی در کرمانشاه نگذشته است که 35 مسافر و مهمان نوروزی در جاده های مواصلاتی این استان کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از کشته و زخمی شدن بیش از 35 هم وطن در جاده های مواصلاتی این استان خبر داد.

از این تعداد تلفات متاسفانه 5 نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست داده اند و 30 نفر دیگر در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

سرهنگ محمد مرادی در این باره اظهار کرد: امروز در برخورد یک دستگاه ال 90 با پژو سواری پارس، متاسفانه تمام سرنشینان این دو خودرو به شدت مصدوم شده اند و مجبور شده ایم که از راه هوایی مصدومان را به نزدیکترین بیمارستان مننقل کنیم.

وی عنوان داشت: شب گذشته نیز 13 نفر به‌دلیل وقوع تصادف بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی‌بوس در محور کرمانشاه به اسلام‌آباغرب مجروح و دو نفر نیز فوت شدند و همچنین 2 فقره تصادف موتورسیکلت در شهرستان هرسین منجر به زخمی شدن یک راکب موتورسیکلت و ضربه مغزی شدن یک نفر دیگر شد.

فرمانده پلیس راه کرمانشاه افزود: از ابتدای عید نوروز تاکنون شاهد کاهش 72 درصدی تصادفات منجر به فوت در کرمانشاه بوده ایم.

مرادی در پایان سخنان خود گفت: همچنین بیش از 200 دستگاه خودرو به دلیل رانندگی خطرناک و تخلفات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توقیف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز