خبرگزاری کار ایران

به همراه رئیس ستاد خدمات سفر صورت گرفت؛

بازدید وزیرکشور از پلیس راه امام‌تقی در خراسان‌رضوی

وزیر کشور به همراه رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور در محل پلیس راه امام تقی واقع در محور ملک آباد به سمت مشهد مقدس از نزدیک درجریان نحوه ارائه خدمات به مسافران ورودی به استان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا ، عبدالرضا رحمانی فضلی به همراه دکتر مرتضی رحمانی موحد و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی، روئسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، مدیران و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، از این محور بازدید به عمل آوردند.

وزیرکشور در این بازدید از نزدیک درجریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران و مسافران ورودی به مشهد الرضا(ع) قرار گرفت.
 
وی در این بازدید بر ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع) تاکید کرد.
 
در این بازدید همچنین مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور نیز با اشاره به اهمیت استان خراسان رضوی و علاقه مندی مردم برای سفر به مشهد مقدس گفت: خوشبختانه برنامه ریزی ها و تمهدیدات اندیشیده شده در خصوص خدمات رسانی به این مسافران ورودی به مشهد مقدس به خوبی در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به اهمیت مشهد مقدس و حضور میلیونی زائرن و مسافران در این شهر معنوی برنامه‌ریزی ها باید با قوت و شدت بیشتری دنبال شود.
 
رحمانی موحد خاطر نشان کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی بسیار مناسبی بین دستگاه های مختلف عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان وجود دارد که این موضوع می‌تواند به ارائه خدمات شایسته به زائران امام علی بن موسی الرضا (ع) کمک کند.
کد خبر : ۳۵۶۷۰۱