خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ خبر داد:

شکل‌گیری کمپین"من حجاب را دوست دارم" در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۵۷

ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت ایام فاطمیه با محوریت ترویج فرهنگ فاطمی بر اساس سبک زندگی اسلامی– ایرانی از سوی شهرداری منطقه 20 در حال اجراست.

برومند نامداری با بیان این مطلب  به خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران گفت: همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س)، ویژه برنامه های فرهنگی با مشارکت مساجد، سرای محلات، مدارس و مراکز فرهنگی در نواحی هفتگانه منطقه 20 به اجرا در آمده است تا شهروندان با فرهنگ فاطمی بیش از پیش آشنا شوند.

نامداری با اشاره به برپایی ایستگاه های فرهنگی با عنوان بانوی اخلاق در مراکز و میادین مهم منطقه،  ادامه داد: برگزاری مراسم های سوگواری و سخنرانی های مذهبی، برپایی نمایشگاه های کتاب ومحصولات فرهنگی با عنوان تجلی یاس از جمله برنامه هایی است که در اماکن فرهنگی و مذهبی اجرا می شود.

وی به شکل گیری کمپین" من حجاب را دوست دارم" نیز اشاره کرد و افزود: کارگاه های آموزشی با محوریت فلسفه عفاف و حجاب و آگاه سازی شهروندان در خصوص تبعات اجتماعی بد حجابی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با این ایام اجرا می شود تا شهروندان نسبت به این مقوله حساس تر شوند.

معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی شهر و فضاسازی های تبلیغی با محوریت بیانات حضرت زهرا(س)، ویژه برنامه هایی همچون نسیم بهشت، نگین آفرینش، برنامه شب شعر با عنوان سوگ فاطمی را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد.  

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز