خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تشکر شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات استان‌اصفهان از حضور پرشور مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۴۰۴

شورای هماهنگی و شورای راهبری اصلاح طلبان اصفهان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق انجام وظیفه و خدمت در امر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نصیبمان کرد. در شرایطی که رد صلاحیت‌های گسترده تمامی نامزدهای اصلی‌مان را از ما گرفت و ما را به ناامیدی و یآس تهدید کرد لیکن لطف الهی قدرت تحمل  و ایستادگی و ادامه کار و فعالیت را به ما عطا فرمود و با همت عالی و تکیه بر عنایت های پروردگار و باور به خرد جمعی موفق به شناسایی و معرفی بسیاری از افراد متخصص، عالم، متقی و فرهیخته از بین داوطلبان  تایید صلاحیت شده، شدیم و و لیست واحد ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان و حامیان دولت را به محضر شریف مردم استان ارائه دادیم.

و اکنون خرسندیم که با حضور گسترده و پرشور مردم قهرمان و فهیم استان، به خصوص جوانان عزیز و بانوان محترم، تعدادی از آنان کسوت نمایندگی مجلس را به دست آورده اند. ضمن تبریک صمیمانه به آنان توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برایشان آرزومندیم. و از مردم بزرگوار و همه عزیزانی که که در ستادها و احزاب و هیئت های اجرایی  و نظارت تلاش نموده سپاسگزاری می نماییم و از مدیران عالی و کارکنان شریف دستگاه های ذی ربط تشکر کرده و از خداوند متعال توفیق خدمت و بهروزی برایشان مسئلت داریم.

و امیدواریم که بتوانیم در فرصتی مناسب به تحلیل و ارزیابی عملکرد خود پرداخته و با توجه به نقاط ضعف و قوت، تجربه های مفیدی برای روزهای آینده و انتخابات های پیش رو به دست آوریم و از آن به نفع مردم استفاده کنیم.

در خاتمه بر خود لازم می‌دانیم از رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور، وزیر محترم کشور و بزرگان اصلاحات و همه عزیزانی که با ارائه رهنمودهای ارزشمند و مدیریت و برنامه ریزی صحیح در این حماسه بزرگ شریک هستند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سلامت و موفقیتشان را از خداوند متعال مسئلت نماییم.

  هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان وشورای راهبردی انتخابات

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز