خبرگزاری کار ایران

شاهرخی اعلام کرد؛

نتایج‌ نهایی انتخابات مجلس‌دهم در خرم‌آباد/رقابت برای 5 کرسی به دور دوم کشید

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۳۵

رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد و دیگر حوزه‌های این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه تعیین 5 کرسی از 9 کرسی مجلس شورای اسلامی در استان لرستان به دور دوم کشیده شده، افزود: براساس شمارش آرای صورت گرفته محمد بیرانوندی با ۵۲ هزار و ۸۸۳ رای، محمدرضا ملکشاهی‌راد ۳۲ هزار و ۱۰۸ رای و اعظم محمدی‌نیا ۳۱ هزار و ۸۵۲ رای و مرتضی محمودوند با ۳۰ هزار و ۱۴ رای از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند.

وی اظهار داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۲۵۸ هزار و ۸۵۷ رای بوده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه تعیین نهایی نمایندگان در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان نیز دور دومی شده، اظهار داشت: علاالدین بروجردی ۳۰ هزار و ۴۶۶ رای، هادی مقدسی ۲۹ هزار و ۱۰۸ رای، عباس گودرزی ۲۷ هزار و ۵۲۷ رای و فاطمه مقصودی ۲۶ هزار و ۸۱۵ رای را در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان کسب کردند. 

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه بروجرد نیز دو کرسی نمایندگی در مجلس را دارد، افزود: مجموع آرا اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۴۷ هزار و ۳۷۱ رای بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه دورود و ازنا هم دور دومی شد، افزود: مجموع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۱۲۱ هزار و ۷۲۶ رای بوده که حسین گودرزی ۲۰ هزار و ۹۹۴ رای را کسب کرد.

شاهرخی با بیان اینکه این حوزه انتخابیه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، ادامه داد: همچنین مجید کیانپور نیز در حوزه انتخابیه دورود و ازنا موفق به کسب ۲۰ هزار و ۵۷۴ رای شد.

خدابخشی منتخب مردم الیگودرز شد

وی با اشاره به اخذ ۷۲ هزار و ۴۳۱ رای در حوزه انتخابیه الیگودرز بیان داشت: در این حوزه انتخابیه نیز محمد خدا بخشی موفق به کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رای شد.

رستمیان در دلفان و سلسله حائز اکثریت آرا شد

رئیس ستاد انتخابات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مجموع آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۱۹ هزار و ۶۳ رای بوده است. در این حوزه انتخابیه نیز علی رستمیان با اخذ ۴۸ هزار و ۴۴۰ رای حائر اکثریت آرا شد.

ملکشاهی به عنوان نماینده مردم کوهدشت راهی بهارستان شد

وی با اشاره به حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز بیان داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۲۹ هزار و ۲۲۲ رای بوده است. در نهایت الهیار ملکشاهی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان با کسب ۵۴ هزار و ۷۱۳ رای حائز اکثریت آرا شد.

کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان شد

شاهرخی به نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۵۱ هزار و ۱۷۵ رای بوده است. در نهایت سید حمید رضا کاظمی با کسب ۱۸ هزار و ۹۵۰ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز